Wymiana towaru

Jeżeli interesuje Państwa wymiana zakupionego towaru, należy:

Zamówić nowy produkt:
Na nowe produkty złożyć oddzielne zamówienie i opłacić je łącznie z kosztami wysyłki – niezależnie od odesłanego towaru.

Zwrócic niewłaściwy produkt:
Prosimy odesłać niewłaściwy produkt opierając się na zasadach zwrotu opisanych poniżej – my zwrócimy Państwu należność.

 

Zwrot towaru



Informacje dotyczące produktu:
- Prosimy aby zwracany produkt był
- nieużywany
- czysty
- pozbawiony zapachu
- kompletny (wszywki, metki, wkładki push-up)
- w oryginalnym opakowaniu
- zwracane produkty należy przesłać w usztywnionym pudełku kartonowym lub ( jeżeli towar jest odporny na zgniecenie opakowania) w kopercie z folią bąbelkową tak, aby zarówno towar jak i jego oryginalne opakowanie nie uległy zniszczeniu

Informacje dotyczące paczki:
- należy starannie zapakować towar w twardy karton i zabezpieczyć przed uszkodzeniem
- nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem, tzn. gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot.



Do tak przygotowanej paczki najlepiej dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru


Gdzie wysłać paczkę?
Zwracany towar prosimy odesłać na poniższy adres:
 

P.H. Kapciuszek Agnieszka Pogorzelska
ul. Marusarzówny 3/22
80-288 Gdańsk
z dopiskiem (zwrot)

Zwrot pieniędzy:
- zwracamy pieniądze przelewem na wskazane konto bankowe
- kwota zostanie przelana na podane przez Państwa konto w przeciągu 10 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej
- nie odpowiadamy za opóźnienia związane z doręczeniem przesyłki zwrotnej do naszej siedziby


Informacja prawna
Jeżeli nie są Państwo zadowoleni z zakupionego towaru lub nie odpowiada on Państwa oczekiwaniom - istnieje możliwość dokonania jego zwrotu lub wymiany zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271).

Reklamacja
Każdy towar kupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki.

W takim przypadku prosimy najpierw o kontakt e-mail (najlepiej ze zdjęciem usterki) oraz o odesłanie towaru razem z otrzymanym od nas dowodem zakupui. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu jego braku w magazynie), zaoferujemy Państwu do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze.

Konsument może także skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/